- AQTİ mütəxəssisi Azərbaycanda ilk dəfə EPPO-nun təqaüd proqramını qazanıb
- AQTİ Tovuzda müvafiq sahələr üzrə işə qəbul üçün vakansiya elan edir
- “Sağlam məktəbli” layihəsi çərçivəsində görüşlər davam etdirilir
- “Sağlam məktəbli” layihəsi davam edir
- AQTİ elmi məlumat bazasından istifadəni açıq elan edib
- AQTİ ali təhsil müəssisələrinin, elmi-tədqiqat institutlarının və elmi mərkəzlərin mütəxəssislərini əməkdaşlığa dəvət edir
- AQTİ dekabr ayı üçün laboratoriyalararası səriştəlilik sınağına start verir
- AQTİ dekabr ayı üçün laboratoriyalararası səriştəlilik sınağına start verir
- AQTİ məktəbəqədər təhsil müəssisələrinin əməkdaşları üçün təlimlərə start verib
- AQTİ-nin laboratoriyası növbəti səriştəlilik sınaqlarında uğurlu nəticələr əldə edib
- AQTİ-nin laboratoriyası növbəti səriştəlilik sınaqlarında uğurlu nəticələr əldə edib
- AQTİ qida məhsullarının çatdırılması xidmətlərinə dair təlimləri davam etdirir
Azərbaycan Respublikasının Qida Təhlükəsizliyi Agentliyində (AQTA) “1003 - Çağrı Mərkəzi”nin əməkdaşlarına ASAN İnnovativ İnkişaf Mərkəzinin təlimçiləri tərəfindən “Effektiv ünsiyyət bacarıqları”, “Stres vəziyyətinin idarə olunması”, “Münaqişəli halların idarə edilməsi” mövzularında təlimlər keçirilib.
Təlimin keçirilməsində məqsəd iştirakçılara çağrı mərkəzində çalışmağın avantajlarının, aktiv dinləmə və izahetmə, həmçinin ünsiyyət etikası və inandırma bacarıqlarının, səsdən effektiv istifadə üsullarının, müştəriyönümlü xidmət açarının, gündəlik stresdən qorunma üsullarının və çətin vəziyyətlərdə çıxış yollarının, bu sahədə əməli vərdişlərin aşılanmasıdır.
2 gün davam edən təlimdə 3 modul üzrə istiqamətləndirilən iştirakçılarla müxtəlif diskussiyalar və aidiyyəti mövzularda praktiki məşğələlər aparılıb. Məşğələlərdən sonra əldə edilmiş nəticələr müzakirə olunub, aidiyyəti üzrə tapşırıqlar verilib. İştirakçılara manipulyasiya, telemarketinq, parazit sözlər, aqressiv müştərilərə cavab verilmə qaydaları və digər məlumatlar çatdırılıb.
Sonda iştirakçılara sertifikatlar təqdim olunub.